skip to main
|
skip to sidebar
BosniaBlog
Blog de metro y fauna local
lunes, 14 de julio de 2008
http://www.gliffy.com/pubdoc/1460652/S.jpg
Entradas antiguas
Inicio
Suscribirse a:
Entradas (Atom)
La massacre
|
View
|
Upload your own
Album de fotos del viatge
temáticas
imagen
(1)
rostro
(2)
hola
Autóctonos
ELPAIS.com - Sección Internacional
Cargando...
Diaris d'informació general
La Vanguardia
El Periodico
El Pais
Mi lista de blogs
El camino del exceso
Crítica literària: Anatomía del miedo
Hace 19 años
Titol
Hace 21 años
Al rojo vivo
Benvinguts
Bosnia Blog
és un espai virtual dedicat al món dels tramvies i de la selva amazònica.
El Capo del Blog
Has vist alguna vegada un bosnià a l'Amazones?
Datos personales
Suavinni
Nascut a Palma, després de viure per sant Cugat, Cerdanyola i Firenze ara m'estic a Barcelona, estudiant Periodisme i pendoneando sempre que em deixen, que és menys del que m'agradaria però més del que la bona salut recomana.
Ver todo mi perfil
Archivo del blog
▼
2008
(5)
▼
julio
(5)
http://www.gliffy.com/pubdoc/1460652/S.jpg
himne amazones
Los secretos del Amazonas
Alumnes avançats. -Abans del viatge-