skip to main | skip to sidebar

BosniaBlog

Blog de metro y fauna local

lunes, 14 de julio de 2008


http://www.gliffy.com/pubdoc/1460652/S.jpg
Publicado por Suavinni en 11:12 1 comentario:
Entradas antiguas Inicio
Suscribirse a: Entradas (Atom)

La massacre

SlideShare | View | Upload your own

Album de fotos del viatge

temáticas

  • imagen (1)
  • rostro (2)

hola

Autóctonos

ELPAIS.com - Sección Internacional

Cargando...

Diaris d'informació general

  • La Vanguardia
  • El Periodico
  • El Pais

Mi lista de blogs

  • El camino del exceso
    Crítica literària: Anatomía del miedo
    Hace 19 años
  • Titol
    Hace 21 años
  • Al rojo vivo

Benvinguts

Bosnia Blog és un espai virtual dedicat al món dels tramvies i de la selva amazònica.

El Capo del Blog

El Capo del Blog

Has vist alguna vegada un bosnià a l'Amazones?

Datos personales

Mi foto
Suavinni
Nascut a Palma, després de viure per sant Cugat, Cerdanyola i Firenze ara m'estic a Barcelona, estudiant Periodisme i pendoneando sempre que em deixen, que és menys del que m'agradaria però més del que la bona salut recomana.
Ver todo mi perfil

Archivo del blog

  • ▼  2008 (5)
    • ▼  julio (5)
      • http://www.gliffy.com/pubdoc/1460652/S.jpg
      • himne amazones
      • Los secretos del Amazonas
      • Alumnes avançats. -Abans del viatge-